събота, 24 ноември 2012 г.

Майли получава прасе за рождения си ден

Майли Сайръс получи прасе за рождения си ден, който беше вчера (23-ти ноември).

PETA (Хора за етично отношение към животните), спонсор на животни, подариха
прасе, на име Нора на 20-годишната певица и актриса, за да отпразнува големия ден
и да благодари за нейната всеотдайност към правата на животните.

Изпълнителният вицепрезидент на PETА Трейси Рейнман каза: "PETA знаеше, че да
подари застрашен вид прасе беше перфектния подарък за млада жена, която прекарва
толкова време да окуражава и други да помагат на животните".

"След като промотираше осиновяването на животни до това, да говори за застрашените
крави и тяхното мляко във фермите, Майли не се спря и доказа, че знае как да накара 
феновете да направят света едно по-добро място".

Майли е сгодена за актьора от "Игрите на глада" Лиам Хемсуърт, но наскоро сподели,
че не бърза да се омъжва, тъй като вече се чувства женена.

Звездата, която в момента работи по нов албум, каза: "Аз съм омъжена в сърцето ми и
мислите ми. Правя всичко, което би трябвало, само да имах хартия и щеше да е истина".

"Моето най-важно нещо в момента е...Искам хората да чуят това, което искам да кажа
и да купят албума ми, така че след време да се чувствам, че съм постигнала нещо.
Тогава ще си взема почивка и просто ще се наслаждавам на това да бъда женена".

Няма коментари:

Публикуване на коментар